Ladies and gentlemen…

… meet the Rhino. Sau Rinocerbu’.

VLUU L200  / Samsung L200Va fi platforma de experimente, modificări și alte asemenea, pe post de jucărie, sistem logistic, generator de curent și orice vă trece prin cap, turnați mai jos. Promit ca le voi citi pe toate, cu toate că (și acum vine partea mai tristă) în următoarele luni voi fi extrem de ocupat cu cea mai importantă perioadă din viața oricărui student: licența. Așa că nu voi mai scrie așa de mult, dar promit sa mă revanșez.

Have fun:

12 păreri la “Ladies and gentlemen…

  1. Studiază un pic forumurile de Off-road și o sa ai parte de o gramada de idei bune, în ceea ce privește dotarea mașinii.
    Gen cauciucuri, suspensie, trolii, compresor, snorkel, proiectoare/bare led, amplasare stație și antena, etc.

  2. Pentru echiparea de iarna/teren dificil iarna la ce te gandesti?
    Un laptop combinat cu un rtl 8187 ar fi de folos nu doar sa le faci viata amara unora…

    • Pentru iarna – cauciuce, troliu, cum ziceam mai sus. Ma bate gandu’ la un Webasto, dar mai incolo.
      Pt laptop, cineva o arde cu WokFi :p

      • Un Yagi (Babuyaga vreo 14 db ) combinat cu o parabolica (aia de sarma de la un ventilator vechi daca se poate numi parabolica), totul multiplicat cu un rtl 8187, astea le am de prin 2010 parca… Soft destul peste tot…

  3. Salut, am ceva ani de experienta pe partea asta, asa ca sper ca nu te superi de niste sfaturi, te vor scuti niste bani :-)

    Nu te arunca la AT-uri, nu is bune la absolut nimic. Pentru offroad greu profilele dedicate is obligatorii, ceea ce te va forta la resapate, ori iei ceva MT-uri si te ajuti cu troliu. Iarna cauciucurile dedicate pe drum, ajutate in teren cu lanturi sunt greu de batut.

    Suspensia … daca nu vrei cauciucuri mai mari, e mai mult moft. E lunga, oricum nu flexeaza cine stie ce.

    Nste scuturi tzapene is bune, cu bara ARB tre’ sa te gandesti daca merita aspectul de tanc ~30 de kile in plus pe fata.

    • Nu fac offroad greu. 50% asfalt, 50% drumuri de pamant, ocazional sleauri, noroaie, un pic de abrupt. Acum e incaltat cu cauciucuri de iarna, Bridgestone Blizzard. La gume ma intind maxim 265/70R16, acum am 215/65R16.

      Suspensia va trebui sa-i schimb ceva bucse sau cum le zice, singura problema e ca scartaie la hopuri, mai ales foile pe spate.

      Aspectul de tanc m-ar ajuta, daca face ca sinucigasii cu Matiz sa nu-mi mai taie fatza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>